eng
 

Sudaki Ayak İzim

Unilever ile birlikte çıktığımız yolculuğun önemli adımlarından birini OMO’nun Sudaki Ayak İzim Projesi ile attık. Türkiye’de suyun doğru kullanımına yönelik farkındalık yaratmayı hedefleyen proje lansmanını Mayıs 2009’da gerçekleştirdik. OMO’nun çevresel etkilerini azaltma hedefiyle sürdürdüğü 'Daha Temiz Dünya Planı' çerçevesinde başlatılan projeyle, su tüketimi konusunda bireysel farkındalık yaratmaya çalıştık; tüketicileri su tasarrufu yapmaya davet ederek entegre bir iletişim kampanyası yarattık. “Kötü” çamaşır yıkama alışkanlıklarının bıraktığı sudaki ayak izini ve bunun uzun vadede çevreye negatif etkisini ‘Bunu Durdurabilirsin’ söylemiyle anlattık. Ünite İletişim olarak, uzun vadede insanların su tüketimine daha bilinçli yaklaşmalarını sağlayarak, gelecek nesiller için su kaynaklarının korunmasına destek olduğumuz için gururluyuz.